Radionice za razvoj socijalne i emocionalne inteligencije

20.4.-24.4. provedene su radionice s učenicima razredne nastave s ciljem razvoja kompetencija vezanih uz emocionalnu i socijalnu inteligenciju. Kroz razne aktivnosti učenici su učili prepoznavati i izražavati emocije, razvijati empatiju, asertivnost i JA-govor te rješavati svakodnevne izazove u međusobnoj komunikaciji. Poseban naglasak stavljen je na neverbalnu komunikaciju, timski rad i kreativno izražavanje osjećaja. 😊

Učenici su kroz igru i kreativnu aktivnost s kameleonom vježbali prepoznavanje osjećaja kod sebe i drugih te su naučili kako na lijep način izraziti svoje potrebe i želje. 🖍️ Kroz zajednički rad, pokazali su veliku angažiranost, maštovitost i spremnost na suradnju, a radionice su protekle u veseloj i poticajnoj atmosferi. 🌈

Cilj radionice bio je potaknuti učenike na razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kroz prepoznavanje, izražavanje i upravljanje vlastitim emocijama, kao i razumijevanje osjećaja drugih. Učenici su kroz praktične aktivnosti učili koristiti JA-govor, razvijali empatiju, asertivnost, timski rad i neverbalnu komunikaciju, te su vježbali rješavanje svakodnevnih izazova u međusobnim odnosima.

Radionica je pokazala koliko je važno znati prepoznati i izraziti svoje osjećaje na primjeren način te razumjeti emocije drugih. Učenici su kroz igru, crtanje i zajedničke razgovore naučili kako surađivati, bolje komunicirati i rješavati nesuglasice. Razvijanje ovih vještina doprinosi stvaranju pozitivne i podržavajuće atmosfere u razredu, što je temelj za uspješno učenje i kvalitetne odnose među učenicima.

Pročitajte više